Вибір першої моделі вертольота ІІ.
Конструкції гвинтів
По конструкції гвинтів розділяють - соосно і класичну схеми.
Соосно - два основних гвинта розташовані один над іншим. Вертольоти з такою схемою гвинтів простіше в управлінні.
Класична - один основний гвинт. Такі вертольоти більш маневрені і здатні виконувати фігури вищого пілотажу.
Двигуни (коротко)
Двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) - вимагає настройки, стартове обладнання, паливо, вихлоп.
Електродвигун - порівняно невеликий час роботи від акумуляторів, потім або заміна батарей, або підзарядка (наявність джерела електроенергії).
Щодо Класів
Якщо не вдаватися в загальноприйняті класи, то умовно радиоуправляемые вертолеты
, на наш погляд, можна розділити на:
Міні-гелікоптери - відмінний варіант для польотів в закритих приміщеннях, але зважаючи своєї малої ваги на вулиці їх «здуває» найменший порив вітру (як правило, 2-3-й каналу і соосно схема гвинтів).
радиоуправляемые вертолеты
для освоєння і прогресування - як правило, це моделі середніх розмірів, здатні літати на відкритому просторі (як правило, 4-е каналу і соосно схема гвинтів).
Спортивні радиоуправляемые вертолеты
- це вертольоти з класичною схемою розташування гвинтів, здатні літати як в ангарах, так і на відкритому повітрі, ці моделі вертольотів вимагають чіткого і точного пілотування.
Комплектність поставки
RTF - готовий літати
ARF - майже готовий літати. Вимагає незначною підготовки перед польотами, можливо, потрібно докупити деяке обладнання
KIT - по суті це набір деталей для самостійної збірки вертольота, крім того цілком можливо буде потрібно докуповувати деяке обладнання
Отож:
Тепер ви підковані основними знаннями і цілком можете зробити усвідомлений вибір своєї першої радіо-моделі вертольота. Нагадаємо основні моменти.
Від кількості каналів залежить і складність управління моделлю вертольота - чим більше каналів, тим більше можливостей у вашого вертольота і відповідно зростає ймовірність зробити помилку при навчанні пілотування.
радиоуправляемые вертолеты
з співвісної схемою розташування гвинтів простіше в освоєнні, ніж вертольоти з класичною схемою.
Електродвигун простіше в експлуатації, ніж ДВС + дає можливість, через відсутність вихлопу, літати в закритих приміщеннях, але разом з тим обмежений зарядкою акумулятора або кількістю акумуляторів, які можна поміняти прямо на польотах.
При виборі моделі вертольота слід чітко розуміти, де належить здійснювати польоти - якщо це закрите приміщення, то має сенс розглядати меншу за розміром модель, а якщо літати належить на відкритому повітрі - то варто пам'ятати що маленька і відповідно легка модель більше піддається впливу сили вітру.
Немає коментарів:
Дописати коментар